Gidenin arkasından

Yine bir yalnız kalma durumuyla karşı karşıyayız. Bu sefer en azından bağlantı kopmuş değil fakat durum yine pek farklı değil. Yanında olması gerek ya gerek işte. Yine kendimize dönüyoruz yüzümüzü ve mutlu olmaya çalışıyoruz sessizce.
Uzunca bir tatile ihtiyacım var artık ama 1 haftaya bile razı durumdayım. Çok yoruldum, çok bunaldım ve gitmek istiyorum artık. Uzaklaşıyım şu boş dünyamdan.. Sıkıntılar da dursun 1 haftalığına en azından. Kapatıyım cep telefonumu ya da hiç çekmesin şu lanet alet. Ne geliyosa onun yüzünden geliyo başıma zaten.
Sevmek, sevilmek demek ki mutlu olmaya yetmiyormuş. Ben mi çok şey istiyorum yoksa normal miyim onu da kestiremiyorum artık.
Üzmiycem artık kendimi eğer ki boş yere ise. Bir dediğine bakar herşey. Bana plan ver, söz ver, garanti ver. Herşeyim seninle zaten...

Yorumlar

  1. gidenin ardından gitmeyenin yanınadır istikamet.. ##as a general case##

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.