Its going to be legen...

Hala dary olamadı belki ama efsane olma yolunda gidiyor resmen. Anlayamıyorum bazen insanları ve olayları fakat basitlikleri gözümün içine batıyor gibi. Sanki bütün dertleri benmişim de ben olmasam mutlu olacaklarmış. Tamam işte çıktım herkesin hayatından artık huzur bulunuz...
Evime giden yollarda evet birkaç pürüz varmış gibi görünüyor hatta belki de umudu bile yokediyor ama ne demiştik daha önce; umut pandora nın kutusundan en son çıkan ve insanlığı en çok esir alan en büyük kötülükmüş. Bizim umutla işimiz yok tek ihtiyacımız olan biraz inanmak sadece. Ben inanıyorsam sen de inanmalısın bu yolda işte ancak o zaman gerçekten güçlü olup engel oluruz bize engel olmaya çalışanlara.
Herkese merhaba diyorum birkaç insana elveda diyerek..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.