Me love my home

Ne kadar güzel değil mi insanın evini sevmesi. Bunu yapamayanlar da var. Görüyorum da bazen üzülüyorum cidden. Aileden ayrı yaşamanın faydalarından biri olsa gerek bu. Gerçekten kendi evin ve o eve senden başka özen gösteren yok ev arkadaşından gayrı. Bu akşam evime olan aşkımı tekrar ispatladım ve ona özen gösterdim. Köşe bucak sildim temizledim. Anne evi gibi oldu resmen..! Aferine gerek yok hepsini kendim için yaptım.
Kendim için derken, bu haftasonunu da kendim için yaşayacağım yine. Özlediklerimden arınmaya çalışarak. Telafisi olmayacak hatalar yapmaya çalışmadan...
Özlediklerim demişken son bir defa için neler yapmazdım ama yapamam. Lanet olsun dış etkenlere. Mayıs ayının büyüsünü de kaybettik. Artık heyecandan yoksun, kupkuru devam edicez tekrar bir sağanak gelene kadar. Bu sefer bekliycem ama iliklerime kadar ıslanancaya dek...
Günün sözü;
Tarafsızlık, geri tepen bir armağandır.
Armağana ihtiyacım yok benim taraf olmaya devam..!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.