Sevilirken üzülmek

Ne kadar saçma değil mi? Sevdiğin insan da seni seviyor diye acı çekmek. Keşke beni sevmese demek. Onun sevgisini istememek çünkü o seni sevdikçe ayrılığın bütün zorluğunu içinde hissetmek. Keşke çekip gitseydi sadece istemiyorum seni deyip. Ama bu şekilde hem sevip hem uzaklaşmak insanın doğasına aykırı resmen. Gücümü kaybediyorum sanki her düşündüğümde. Bir de sorsanız ya aklımdan çıkıyor mu diye? Eridiğimi hissediyorum. Ne zaman ki biteceğim dibe vurucağım sanırım anka kuşu gibi tekrardan doğacağım küllerimden. Kendi ızdırabım beni yakıyor içten içe.
Esirin ettin esirin oldum ve şimdi gidiyorsun. Ateş kuşum özleme sakın beni. Çünkü eğer bilirsem ben de kurtulamayacağım. Ve devam ediyoruz etrafı yakıp yıkmaya. Dediğim gibi eğer bana haramsa kimseye yok bundan sonra. Bu bir itiraf değildir. Bunlar gerçeklerdir. Yalanına yanayım senin dünya.
Günün Sözü;
Sana uzatılmış bir eli daima kabul et.
Belki de etmem gerekiyordur. Sabreden derviş muradına mı ermiş yoksa sabrından mı gebermiş bunu görmeye ihtiyacımız yok. Hızlı yaşadığımızı bildiğimize göre, eğer sen bile bana hızlı geldiysen bundan sonra herşey bana vız gelir. En zoru gösterdin ve bana bu tecrübeyi de yaşattın hayat, şimdi sıra bende ben uğraşacağım seninle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.