Özgür olmak

Bu günlerde bi durgun, sessizim. Sebebi belli aslında. Ama çaresi yok. Ben de bıraktım artık kendimi. Uğraşmaktan yoruldum sanki. Eğer herşeyi bilseydim belki bir çıkış yolu bulabilirdim. Sanırım bilmemem gerekiyor ve artık zorlamayacağım da. Yine zaman gerekicek. Her biten ilişki insanda bir hastalık gibi etki bırakıyor. İlacı zaman diyorlar ama yalan. Olay kendini meşgul edebilmeden ve düşünmemekten geçiyor. Düşündüğün sürece zaman geçmiyor çünkü... Gerçekleri unutmanın zamanı geldi. Yalan dünyalara geri dönücez. Eğer doğrusu, olması gereken buysa kendi içimizde bir paradoksa giriyoruz demektir. Belki de hiç çıkamayacağımız bir tanesine...

Günün sözü:
Yaşamak insanın doğru olanı kendi çabasıyla bulmasıdır. Bunu da ancak özgür olduğunuz zaman yapabilirsiniz.
Evet doğru olanı kendi çabamızla her zaman bulabiliriz. Fakat kendi çabamızla özgürlüğümüzü kazanabilir miyiz acaba? Demek oluyor ki doğruyu bilsek de onu istesek de yaşamak her zaman mümkün olmuyor. Sanki şöyle bir şarkı hatırlar gibiyim.
Seninle son gecemiz bu  
Bu son sevişmemiz belki de

Bırak alev alsın bedenin
Hissettiğin gibi ol bu gece


Tüm oyunları oynayalım sırayla

Günaha bulanalım biteviye

Şşş konuşma hiç soru sorma

Sırlarımı keşfet bu gece


Kır zincirlerini gel

Aşka kanalım seninle

Yum gözlerini

Soluksuz uçalım göklerde


Geriye sayım başladı

Ayrılık anı çok yakın

Bırak tutuşsun bedenin
Tadına varalım her dakikanın

Tüm yasakları delelim
Yudum yudum içelim aşkı bu gece

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.