A.D.I.D.A.S.

Evet manyak gibi KoRn dinliyorum ve bu resmen beni iyileştiriyor. Olayları göremiyorum zaten, artık gözlerim kör olmuş ama en azından bu şarkılar duymamı sağlıyor. Ben kimim ne istiyorum neye ihtiyacım var beni ne iyileştirir çok iyi biliyorum ama onlar bilmiyor. Kimse bilmiyor merak da etmiyor. Biraz öğrenen kaçıcak yer arıyor zaten. Herneyse herkes kendi bildiğini okusun bişey demiyorum. Artık doğrular da yok zaten. Sadece yanlış olmayanlar var. Doğrunun tanımını eğer kesinlikle evet olarak yaparsak zaten insanlar için bir doğru kavramı, görüntüsü oluşturamayız. Sadece yanlış olmayanı bulmak yeterli oluyor demek ki. Şimdi karar vermek gerekiyor. Doğruyu artık geçtik. Sadece yanlış mıyız değil miyiz onu hissetmek lazım...
Günün Chip sözü;
Önemli olan insanların söyledikleri değil yaptıklarıdır.
İşte bu yüzden bu kadar zorduk ve bir o kadar da kolay.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.