Vay be

Evet iyilik yap kötülük bul derler ya işte bana da öyle birşey oldu. Neymiş çok göze batmıycakmışsın. Umursamıycak, banane diycekmişsin, önünden yemeye devam edicek, kimseyi düşünmiycekmişsin. Ha bunu yapınca da at gözlükleriyle bakıyo değil de işini yapıyo sanıcaklarmış seni. Benim kimseyle derdim yok alıcak vericeğim de. Ama bundan sonra farklı olucak herşey. İptal herşey iptal. Rahat olun artık.
Ofise dönersek yine sorunsuz bir gün geçirdim diyebilirim. Helledemiyceğimiz bi olay yok herhalde artık. Bu kadar sorunla karşılaştıktan sonra çözüm yollarını ezberlememek elde değil.

Günün sözü;
Başarının formülündeki en önemli içerik insanlarla nasıl başedileceğini bilmektir.
Laf ebeliğinde üstüme yoktur. Benle başetmenin yolunu açıklıyorum. Benle uğraşma!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.