Olağandışından olağana doğru

Evet herşey yine çok hızlı, imkansızlık içerisinde başladı. Bir anda oluverdi ve devam etmekte. Fakat yön imkansızdan imkanlıya doğru bir anda değişti. Bu benim için bile hızlı oldu desem yalan olmaz herhalde. Alışmışız saçmasapan gereksiz şeylere, mantıklı uyumlu olunca afallamıyo değil insan. Özlediğim istediğim hayatı yeniden bulmak üzereyim. Bloğun ismi değişmek üzere bunu da belirtiyim az kaldı. Umarım bu sefer hayalkırıklığı olmaz...
Şu anda kendimi o kadar zayıf hissediyorum ki. Stigmata gibi, sevdiğime yakın oldukça o kadar kırılganım. Birçok şeyden alınıyorum, korkuyorum. Sanırım çok kaybettim ve bir daha yaşamak istemiyorum, bu yüzden böyleyim.
Günün sözü;
Aynı konuya ısrarla odaklanan beyinler, zamanın dahileştireceği beyinlerdir.
Mükemmel bir söz gerçekten. Expertizmin kısa öz bir tanımı adeta. Yapabilceğin ya da yapabildiğin konular üzerinde öyle bir uzmanlaş ki en iyisi sen ol ve herkes seni mumla arasın. Ya da şöyle de diyebiliriz istediğin şeyi kolayca elde et^^
Günün Chip sözü;
Üstünün her dediğine evet deyip de yeni fikir üretmeyen beyinler, olduğu yerde saymaya mahkumdur. Ne zaman daha iyi fikirlerimiz olur da onları telaffuz edersek önümüzde durabilecek bir kuvvet kalmaz. Yaratıcı ol, kendini geliştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.