Hızlı geçen bir hafta

Evet bu hafta cidden çok hızlı geçti. Göz açıp kapayana kadar perşembe oldu resmen. Dolu dolu geçtiğinden olsa gerek. Sıkılmaya vakit bulamadım. Cuma akşamı da Cem'in Tekidağdan gelmesiyle sanırım tavan yapıcaz. Evet kötü haberi burdan veriyorum. Cem evde takılmıycaz abi dışarı çıkma planı var. Hiç boşuna 100 liralık bira almaya kalkma :) Yine pis kopucaz kanka ama rahat ol sen.
Bugün ofiste de herşey yolunca ağır işleri hallettim gibi şimdiden. Yine az uyudum ama bu sefer daha iyiyim en azından 4.5 saat uyuduk. Dikkatimi verebiliyorum yani tamamen.
Günün sözü;
Umudunu yitirmiş olanın başka kaybedicek birşeyi yoktur.
Sanırım bu sayede kazandım. Umudum yoktu ve yeni bir başlangıç şart olmuştu. İyi mi oldu kötü mü oldu orası bana kalsın. Umudunuzu yitirmeyin diyorum ve hepinizi kucaklıyorum.

Yorumlar

  1. Her zaman her şey için umut vardır diye düşünüyorum ; 'Ömür umuttan önce bitmeli..'

    YanıtlaSil
  2. Bunu yazan şu anda nerde çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.