Evet herşey açıklanıcak

Yine kendimi buldum ve itiraflara başlıyorum. Ben kötüyüm işte. Kandırıyorum insanları.
Kandırdım nazlı yari sonunda çılgın sözlerle!!!
Her gün onu göresim geliyor ama iki günde bir ile idare etmek durumundayız şu anda. "Kısmet ilerde nasıl olur bilinmez..."
Sanırım o da benden kopamıycak bu gidişle. Pazar akşamı inandırdı beni kendine. Ben de ona kanmış durumdayım. Sanırım başım bağlı diyebilirim şu anda, yanlış olmaz.
Sonsuza kadar sürer mi sürmez mi bilinmez ama senin ağlamanı engelliycekse bir itiraf daha ediyim. Seni seviyorum...

Günün sözü;
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer... Nehir asla durmaz...
Ertelemiyorum artık ben de mutluyum. Kendimi kasmıyorum rahatım ve açık sözlü olabiliyorum. O yüzden bu itirafımla yazımı sonlandırıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.