En zor haftalardan birini de bitirdik sayılır

Ve evet Bookinhotels bugün beraberliği sağladı. TTnet e rağmen bugün bütün işlerimi bitirdim ofiste ve yarının işlerinden bile yaptım. Sistem fıstık gibi işliyor ve ben de acayip dinleniğim.
Bu arada hem özel hayat hem de iş hayatı belki de ilk defa aynı anda böyle iyi gidiyor. Neymiş aramıycakmışsın wallahi öyle mutluyum ki..!
Bugün yeni bir yemek buldum. Muzlu tavuktan sonra yeni yemeğimiz çilekli barbunya..! Nerden çıktı demeyin ben de bilmiyorum ama bütün gündür aklımda nasıl olur acaba diye.
Bu haftasonu için pek plan yapmadık ve bu gidişle olmıycak gibi. O gidince zaten geriye ne kalıcak ki... Belki yarın akşam kandırırım ama yine 333 e bi bakarız.
Ha bu arada melekler bile yetişemez diyordum ya yetişiyor. Hem de ufacık tefecik bi melek yetişti tuttu eteklerimden. Ben de tuttum elinden o zamandır yanyanayız. Mutlu muyum sorması bile hata, görmek yeterli mutlu olmaya...
Günün sözü;
Bir adam sadece para kazanmak fikriyle işe başladıysa, büyük ihtimalle, yapamayacaktır.
Denmiş. Hmmm derin düşünürsek evet büyük ihtimalle yapamayacaktır. Parayı kazandıktan sonra elinde tutmak ya da yatırımını genişletmek amaçlarını da gütmeli bence. Hem zaten tek başına kazanılan paranın ne iyiliği var ki? Harcayacak güzel bir yerin yoksa.. Parası batan bana ulaşabilir bu arada harcıycak bir çok yer biliyorum.
Bir sonraki yazıya kadar...
Huzurlu olun, huzurluysanız da öyle kalın.
Ciao...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.