Bu haftanın galibi Fenerbahçem

Evet bu hafta ligdeki sonuçlar bariz bir şekilde Fenere yaradı. 6S nin Antalyaya yenilmesi, Sivas ın Bursayla berabere kalmasından sonra bu akşam da Sekiztaş Trabzonla beraber kalması. 7-0 lık Hacettepe galibiyeti de acayip bir moral oldu Sarı Kanaryalarıma. Güiza oynamayınca demek oynuyormuşuz.
Bu haftasonu ne yaptığa gelirsek. Evet dediğimiz gibi 333 e gittik cuma akşamı fakat kesinlikle "hüsran"dı. Gökçeyi izlemeye diye gittim ama hatun koca gece sadece bateri çaldı. Şişman solistten sıra gelmedi. Neyse ki istediğim insanla beraber olmam bu açığı kapattı. Risk misk yok herşeye değer!
Cumartesi akşamı ise çok daha farklı bir gece oldu. Evde ayran gecesi kutladık... O olmayınca olmasın hiç çıkmam daha iyi (bunu ben söylüyorum ha başkası değil bu yazan).
Günün bomba sözü kankamdan geldi BJK TS maçı esnasında;
İbrahim Üzülmez Deniz Baykal gibi adam, o da koşuyo koşuyo ama başbakanlığa oynamıyo...
Öldürme bizi gülmekten daha çok genciz dostum yaa...
Günün Sözü;
a'yı hayatta başarı olarak tanımlayalım. O zaman a=x+y+z. x calışmaktır, y oyundur, z ise çeneyi tutmasını bilmektir.
Bu söze yoruma gerek bile yok. Gerçi ben sadece oyun kısmını uyguluyorum sanki...
Günün Chip sözü;
Hepimiz sonunda bir gün çürüyeceksek niye anın tadını çıkarmıyoruz? 100 yıl inekler gibi yaşayacağıma 40 yıl aslanlar gibi sefamı sürerim.
Hadi artık dön sen de ben de tadıma tuzuma kavuşayım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.