Merdivenler demiştik...

Bazen hissediyorum da yıllar oldukça değiştirmiş beni. Geriye bakınca kendimi özlediğim bile oluyor. Önceden nasıldım ne yapardım ne düşünürdüm. Bunlar aklıma geldikçe yaşadığım değişim beni oldukça şaşırtıyor. Büyüdükçe işler daha çok yoluna koyulcağına sanki daha çok sağa sola savruluyorum. Ha çok da şikayetçi değilim hani bu durumdan. Olsa da olur olmasa da bazı şeyler diyip geçiyorum.
Evet konuya geçelim artık merdivenler diyorduk. Şu son 2 gündür aklımdan çıkmıyor resmen. Ama inanıyorum olucağına, tek umudum bir an önce olması. İlk defa bir sürprizin gerçekleşmesini bu kadar hevesli bekliyorum. Zayıf yönümden vuruldum desem yalan olmaz herhalde (message delivered).
Bugüne dönersek yine bir haftasonuna daha giriyoruz ve bu sefer kafamı eğlenceye tam olarak veremiyorum sanki. Geçen hafta yüksek dozda aldığımızdan olsa gerek.

Günün Sözü: Ders alınmış başarısızlık başarı demektir.

Yorum: Bundan nasıl ders alabilirim ki?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.