Madem istiyosun...

Adamın biri bir gün New York da yolda yürürken bir şişeye tekme atmış. Bir anda etrafı toz duman kaplamış ve şişenin içinden yaşlı bir cin çıkmış. Adama dönmüş teşekkür etmiş onu kurtardığı için ve o klasik lafı söylemiş dile benden ne dilersen..!
Adam da düşünmüş düşünmüş demiş ki; ben demiş bütün hayatım boyunca hep avrupayı görmek istedim. Ama uçaktan korkuyorum ve beni deniz tutuyor. Amerikadan avrupaya otoban yapmanı istiyorum demiş. Cin bir anda afallamış. Olur mu hiç öyle şey okyanusa direkleri nasıl dikiyim o kadar demir çimento bulamam demiş daha kolay birşey iste. Adama da saçma gelmiş zaten o zaman demiş kadınları anlamamı sağla yüzlerine bakınca ne hissettiklerini anlabiliyim. Cin durmuş durmuş sonra sormuş; otoban kaç şerit olsun iki mi dört mü :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.