De Souzaaaa.. Deivid..!!!

Evet başlangıcı iyi yaptık yine Deivid saolsun:
Fenerbahçe 1-0 Bursaspor
Gol yemeden sarı kanaryalarım Türkiye kupasında devam ediyorlar. Bana gelince bugün aşırı bir yorgunluk var üzerimde ve daha fazla dayanamayıp erkenden yatıcam birazdan. Gözlerimi açıcak dermanım yok gerçekten 2 günden beri uykusuzluk feci hırpaladı.
Yeni Dileklerim:
1-Ben isterim mahkeme kararıyla onun bloğu kapansın bir daha açılmasın.
2-Fener artık bu sene kupayı alsın 25 senelik hasret bitsin. Lugano yeni kontrat imzalasın başka takıma gitmesin.
3-Semih yine gol kralı olsun Güiza ya da kapak olsun.
4-Sevgilim olsun ama başkasıyla çıkarken bana ilan-ı aşk etmesin bazıları gibi, ona buna vermesin. Aldatmasın. Bir erkeğe yapılan bütün erkekliğe yapılmıştır. Haksızlıktır hainliktir nankörlüktür.
5-Ali Sami Yen müze olsun tarihi eser niyetine gezelim.
6-Arda artık üzülmesin her GS li tadıyo Kadıköy'de yenilgiyi.
7-Artık hiç bir kız rebound niyetine beni kullanmasın.
8-Seviyorum diyip de yalan söyleyenin dilini bi kovan eşek arısı soksun.
9-Ömer de sevilsin hep Chip nereye kadar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.