Sevdim de n'oldu

EFES PILSEN ZENGIN OLDU!

Evet uzun süren bir aranın ardından(1.5 sene) kendimi az kalsın bir aşk serüvenine yeniden kaptırıyordum. Ucuz atlattım diyemem yine giden birkaç parça götürdü. Yeniden oyuna girme zamanı geldi sanırım. Yaraları sarıcaz aynı hızla. Çünkü bu işler boş bunu biliyorum artık. Vazgeçmedim ama insanlara olan güvenim bir hayli azaldı.

Evet yalnız kaldığım andan itibaren ne yaptım.
1 Hafta boyunca kendimi eve kapttım ofisten izin alarak.
Göktengriye şükür ki Football Manager 2009 yetişti imdadıma. 2 haftadır başından kalkmıyorum desem yeridir. Migros yılbaşı sepetinin de katkısı büyük tabi. Yılbaşına 20 gün kala 4 günde biten sepet !%?
Two and a half man ve takip ettiğim diğer 6 dizi...

Bir şeyi artık çok iyi anlıyorum. İlk önce benim sevmem gerekiyo kandırılmadan içimden gelerek, fiziksel temasla yetinmeden. Sanırım ben uzun süredir kimseyi sevmiyorum eğer bu yönden düşünürsek. Sadece onlara bağlanıyorum.
Ve artık o 3 harfli kelimeyi bile kullanamıyorum. Bunu farkettim. 4 ay içerisinde bir kez bile kullanmamışım. Yoksa ben hakkımı kaybettim mi? Bu konuda hep yavan mı olucak diğerleri de?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.