Uzun bir aradan sonra

Evet hem de kurban bayramından beri ilk defa Tekirdağa geliyorum. Ve bu da bir ilki yaşatıyor bana, Tekirdağdan bloğuma birşeyler karalayabilme şansı.
Tamamen kafa ve vücudu dinlendirme ile geçiyor haftasonu. Dün gece yeğenlerle eğlenmek bu işi bikaç saatliğine bölse de esas onları görünce insan bir mutlu oluyor huzur buluyor... Her geçen gün daha da büyüyorlar ve evet yeni videolar çektim İstanbula dönder dönmez eklenicekler feysten.
Yarın için yeniden ofiste olmak aslında beni üzerdi cumartesi geceleri normalde fakat bu sefer ilk defa gitmek istiyorum çünkü ben buraya ait değilim artık. Nolursa olsun, naparsam yapiyim İstanbulda yapmalıyım. "İnşallah" yarın akşam ofis çıkışı da çıtırımı görebilirsem işte tam süper olur. Çünkü çok özledim...
Bu akşam için de Göktengri nin yardımını onun için diliyorum sadece. Belki de gereken güç ve yardım yanında olur bu gece ve herşeye karşı durabilirsin bu şekilde. Yanındayım unutma, unutma yanındayım...
Bu akşamki yemekte Tekirdağın geleneğini tekrarladık. Klasik olarak Özcanlar Tekirdağ Köftesinden yendi ve 1 kilo da İstanbula götürülmek üzere alındı. Ben yemeyeli gerçi biraz değişiklikler de olmuş. Garip şekilli bir tabakta geldi köfte ve yanında pilav vardı? Ama tad yine aynı mükemmel tad. Dünyanın en güzel rakısını yapan şehirden bir de dünyanın en güzel köftesi hepinize armağan olsun.
Öperim..!

After a Long Time;
Like 3 months I am here again in Tekirdag. This gives me the chance to write a few words to my blog from my hometown.
Spending the weekend resting my head and body only. Having fun with my twin nephews gave this a little break but doesnt matter. It gives me peace and happiness when I see these little cuties. They are growing up so fast and yes I took some new videos and will add them when I get back to Istanbul.
To be in office on sundays would break me down but this time it doesnt. Cos I want to be there. Whatever I do and whatever happens it should be in Istanbul. I feel that I belong there not here. Insallah I will see "my" after the office and then everything will be perfect again. Cos I missed so much.
For tonight I ask from god to give her strenght and courage. So that you can stand against these happenings. I am with you dont forget, dont forget I am with you...
Tonight at dinner again a Tekirdag tradition is repeated. Classicly we went to eat Tekirdag meatballs with my father and bought some to take to Istanbul. Its been a long time since I didnt do this. They served it in a different kind of plate and with some rice near it? Anyway it was the perfect taste again no matter. The best meatball from the city which produces the best Raki of the world.
Kisses..!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.