Garip bir gün

Evet sabah kalktığımdan beri adeta kendi tükürüğümü bile yutamıyorum. Bu ne yav resmen çocukluğuma geri döndüm. Sanki dondurma yemişim de boğazlarım şişmiş.
Hormonlar desen bi alem. Kontrolden çıktılar iyice. Bahar geliyo ama bana pek yaramadı şu ana kadar.
Dün gece hissettiklerimi ve yaşadıklarımı zaten yazsam benden şüphe edersiniz noluyor diye. Sır olarak kalmak durumunda ama kendimi bozdum onu söyliyim. Gece yine amacından saptı duygusal olarak fazla yoğunlaştık.
Ama şu anda kendimi çok daha rahat huzurlu hissediyorum. Bunu beklemiyorduk ama olucağu varmış.
1.5 senelik araya son verdik. Nutella sağolsun akşamüstü toparladım kendimi ancak.

Günün sözü;
Tanrı, kadınları erkekleri evcilleştirmek için yarattı.
Çok iddialı bir söz söylemiş Voltaire. Ne zaman söylenmiş bilmiyorum ama sanırım hala geçerliliğini koruyor. İnsan "o"nu sevdikçe daha bir uysallaşıyor ve ve kendini daha huzurlu hissediyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.