Beklentiler...

Hayattan çok şey bekleriz bazen. Ev, araba, para, mutlu bir evlilik, çocuklar, torunlar, güzel bir tatil, aşk, sevgi, dostlar... Her insanın hayatı yeter mi bunların hepsine sahip olabilmeye? Evet, herkese bunlardan sadece 3 tanesine sahip olabileceksin hayatın boyunca deseler, sen hangilerini seçerdin? Ben herhalde seçim yapamazdım. Yine hayatımı olduğu gibi yaşardım ve beklerdim. Hangisine daha çok ihtiyacım varsa onu alırdım zamanı gelince. İşte ancak böyle pişman olmazdım herhalde. Peki şu andaki duruma bir bakalım. Pişman mıyım olduğum adamdan? Sevgi ve dostluktan vazgeçmeyen hırslı bir genç adam. İstediğini alabilmek veya yapabilmek için kesinlikle vazgeçmeyen birisi. Evet, ben bu halimden mutluyum. Tek sorunu biliyorum. Hatta bu sorun da değil ya henüz eksik sadece. Bunun kıymetini bilecek ve olduğu gibi isteyecek bir aşk. Madem ki henüz genciz, kaçırmayalım derim hayatı henüz vaktimiz varken.
Günün sözü;
Yenilmek ama teslim olmamak... Zafer budur.
Teslim kim? Bugün kendimle başbaşayım. Bana kimseyi sormayınız...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.