Erken mi geldi?

Evet 2009 sevgililer günü sanki bu sene biraz erken geldi. Daha dün yılbaşını kutluyorduk sanki... Herşey çok hızlı gelişirken ve ben bile daha ne olduğunu anlayamadan sevgililer gününün içinde bulduk kendimizi. Ha bi derdim var mı bu konu hakkında? Kesinlikle yok herşey için çok memnunum.
Bu aralar canımı sıkan birşey var. Hiçbir sorun yok. Evet bu eğer hala benim hayatımsa illa bir terslik olmalı. Herşey yolunda gidemez. İşte bu beni rahatsız ediyor. Ha diğer yönlerden bakarsak hiçbir mantığı yok. Kocaman bir hatanın içine sürükleniyor gibiyim. Ama oluyor işte ferman dinlemiyor. Hem zaten en başta doğru olanlar yanlış, yanlış olanlar da doğru çıkmamışlar mıdır her zaman. Uzun lafın kısası dış etkenleri kaldırırsak sonuç: Mükemmel. Dış etkenleri katarsak: Riskli ama değer.
Günün sözü;
Her zaman düşmanlarınızı affediniz; hiçbir şey onları daha fazla rahatsız edemez.
Hayat felsefem desem? Beni üzen kişiye öyle iyi davranırım ki içinde eğer bir yudum insaniyet varsa pişmanlığı içinden içinden onu kemirir. Beni düşman bilen çok kişi vardır belki de ama benim hiç düşmanım yok sanırım. Yanlız tek kötü kısmı var bazen de ters tepebiliyor. Bana çok iyi davranan insanları da ben üzebiliyorum. Sonuç tabii ki hüsran. Herkes aynı olgunluğu göstermeyebiliyor.
Sevgililer günü sözü;
Aşk, deniz meltemleri gibidir; sesini duyarız, nereden nereye gittiğini kestiremeyiz.
Aşk meltem ise deniz kim?
Günün Chip sözü;
You can't make fun of me I am not a playground, fear my revenge you don't wanna regret that.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ukrayna'ya Vize Kalktı!

Tahterevalliye tek başına binen ,aşağıda durmayı hakeder.